ساعت:

پیام مدیریتی مولا:

حضرت علی (ع) : ... و بدانيد كه مرگ چنان چشم در چشم شما دوخته كه گويا هم اكنون چنگالهايش را در پوستتان فرو برده است... پس وابستگي هاي دنيا را ببريد و به توشه تقوا تكيه كنيد.
مدیریت استراتژیک

کتاب مدیریت استراتژیک در بازرگانی و صنایع به نویسندگی دکتر مهدی ابراهیمی‌ نژاد توسط انتشارات سمت منتشر شده است.

در این کتاب طی نه فصل, مطالبی در خصوص مدیریت استراتژیک در بنگاه‌ها و شرکت‌های کوچک صنعتی و بازرگانی, برای دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی جمع آمده است .نگارنده با اقتباس از مفاهیم, تئوری‌ها و معیارهای گوناگون نظام‌های بازرگانی بر آن است خوانندگان را با پدیده‌ها و تحولات مدیریت استراتژیک آشنا نماید . ‘مفهوم مدیریت استراتژیک’, ‘فرآیند تصمیم‌گیری استراتژیک’, ‘تئوری‌های تصمیم‌گیری’, ‘فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک’, ‘عناصر مدیریت استراتژیک’, و ‘عوامل محیطی و تاثیر آن بر روند فعالیت‌های موسسات بازرگانی و صعنتی ‘ از جمله موضوعاتی است که نگارنده به شرح آن اهتمام کرده است .

مشخصات کتاب

تعداد صفحه: 232

نشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی (خرداد، 1394)

شابک: 978-964-459-437-3

قطع کتاب: وزیری

وزن: 600 گرم